Into Business event.

Op het ruime dakterras van het hoofdkantoor van de KNLTB in Amstelveen, met schitterend uitzicht over het tenniscomplex, werd gisteren (1 juli) de zomeruitgave van INTO business Amstelland gelanceerd. Eindelijk, na een jaar, kon dit weer met een fysieke bijeenkomst.

De gasten werden in de watten gelegd door Kragtwijk Catering, te beginnen met een glaasje bubbels bij binnenkomst. Zanger Sonny Griffin zorgde voor de muzikale omlijsting en zijn stem heeft zeker niet geleden door de Corona-periode.

Tijdens het officiële gedeelte vertelde Albert-Jan Smid, commercieel manager bij de KNLTB, vertelde over de tennisbond, de reden dat zij een kleine twee jaar geleden zijn verhuisd naar Amstelveen en het aanstaande Women’s 60 toernooi, wat volgende week plaatsvindt op de banen in Amstelveen. Albert-Jan maakte gelijk van de gelegenheid gebruik om alle lezers van INTO business uit te nodigen om een avond tijdens het toernooi bij te wonen.

Vervolgens was de aandacht voor de stichting Football Makes It Happen (FMIH). Zij zetten zich in om zoveel mogelijk kinderen met een beperking of ernstige ziekte een beter leven te bezorgen. Een middel om daar geld voor in te zamelen is het veilen van, met name, door profs gedragen of gesigneerde voetbalshirts, maar ook andere sportartikelen. Voor deze gelegenheid had Danitsja Eissens namens de stichting twee prachtige en unieke items mee genomen. Een door Lionel Messi gesigneerde voetbal, mooi verpakt in een doorzichtige box en het pronkstok was een door Pelé gesigneerd en prachtig ingelijst shirt, uiteraard allebei voorzien van een echtheidscertificaat. De KNLTB deed nog een duit in het zakje door 2 VIP-kaarten voor het ABN AMRO Tennistoernooi te laten veilen. John Keunen van Groupcard deed uiteindelijk het hoogste bod op de ‘Messi’ bal, Mike ‘Multi’ van der Laarse ging er met het Pelé shirt vandoor en Jorn Janmaat (INTO business) bood het hoogste bedrag op de kaarten voor het tennistoernooi. Met deze drie items is een prachtig bedrag opgehaald voor FMIH.

Het officiële gedeelte werd afgesloten met een interview met AmstelveenSport directeur Heleen van Ketwich Verschuur. Zij vertelde over waar AmstelveenSport voor staat, over hun missie en de noodzaak van het samenwerken. Uit handen van Martijn van Dalen van INTO business Amstelland kreeg Heleen een mooi aandenken en uiteraard het allereerste exemplaar van het zomermagazine.

Onze dank aan de organisatoren en voor de uitnodiging. Eindelijk konden wij weer vertellen over de stichting en ons doel kenbaar maken!

Facebook
Twitter
LinkedIn

Recente berichten

Rodney.

Rodney vecht al 3,5 jaar tegen kanker. Enige

Nu in de webshop!

Aanmelden

Wilt u een gezin of uw eigen kind aanmelden voor ondersteuning?

Doneren

Voor de ondersteuning van onze goede doelen, zijn wij naast het verkopen van gedragen voetbalshirts en de verkoop van onze merchandise, afhankelijk van de donatie van particulieren en bedrijven. Houdt u niet van voetbal, maar wilt u toch een donatie doen? Dat kan, ga hiervoor naar de pagina doneren

Goede Doelen

Hieronder een selectie van de goede doelen welke wij steunen. Kijk voor alle goede doelen op de pagina “goede doelen”.

Winkelwagen
Scroll naar boven